Werkzaamheden aan de visvijver.

Maandag, 10 oktober 2016

Dit najaar worden de steigers omhoog gehaald zodat de hoogwaterproblemen zoals we dit jaar gehad hebben niet meer voor komen. Zodra we een datum hebben kunnen afspreken wanneer deze werkzaamheden aanvang vinden wordt dit op onze website gepubliceerd en hopen wij als bestuur dat er dan voldoende vrijwilligers zijn om te helpen bij deze werkzaamheden. Tevens moeten dan de wilgen geknot worden. Het bestuur en wedstrijdcommissie.

Op 9 oktober wordt de Holland–België wedstrijd gevist.

Wedstrijd zal gevist worden met maximaal 10 tegen 10 vissers.

Aanvang 10.00 uur tot 16.00 uur met daarin om 12.30 tot 13.00 uur een ingelaste pauze met een hapje en een drankje.

Er wordt gevist met een vrije hengelkeuze.

Inschrijven bij Dierenspeciaalzaak Theeuwes t/m 7 oktober.  Inschrijfgeld €5,--

Alle andere wedstrijden van 2016 worden geannuleerd.

Het bestuur en wedstrijdcommissie.