Uitnodiging federatief kampioenschap vijvervissen

Donderdag, 6 april 2017

uitnodiging federatief kampioenschap vijvervissen

Ook dit jaar organiseert Sportvisserij Zuidwest Nederland weer het Federatief Kampioenschap Vijvervissen. Het vissen op vijvers op met name karper en brasem wordt steeds populairder. Er komen steeds meer specifieke karpervijvers maar ook veel verenigingen richten zich met hun visvijver op deze manier van vissen. Sportvisserij Zuidwest Nederland kan dan niet achterblijven, vinden we.

Het Federatieve Kampioenschap Vijvervissen zal plaatsvinden op zaterdag 10 juni. Er zal op vier locaties gevist gaan worden; te weten Visvijver ´t Lisje, Visvijver De Sprong, Vlasroot en Wollebrand. Er zal in vakken gevist worden en de visser die het meeste gewicht heeft mag zich een jaar lang Federatief Kampioen Vijvervissen noemen. Hieronder kort wat belangrijke punten uit het reglement (het volledige reglement kunt u op onze website vinden):

Het inschrijfgeld bedraagt € 15,-.
Eén vak op ´t Lisje, één vak op De Sprong, één vak op de Vlasroot en één vak op de Wollebrand.
Vissen: 10:00 uur - 15:00 uur.
Hengelkeuze: vaste stok (Lisje en Sprong), vrij (Vlasroot en Wollebrand).

Klik hier om de flyer te downloaden

Inschrijven kan vanaf 10 april tot maandag 29 mei. Inschrijving staat open voor leden van een bij Sportvisserij Zuidwest Nederland aangesloten vereniging. Sportvissers kunnen zichzelf opgeven via de webwinkel op onze website. Uiteraard is het ook mogelijk dat de vereniging de aanmeldingen verzamelt en in één keer via de webwinkel opgeeft. Groot voordeel van opgeven via de webwinkel is dat we geen extra handelingen hoeven te verrichten; de deelnemers kunnen het reglement en de richtlijnen zelf downloaden. Ook dient men direct, via IDeal, te betalen.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met Ard Verheijen
(wedstrijden@sportvisserijzwn.nl of 0162-691004).

Met vriendelijke groet,

Cees van Berlo
voorzitter Wedstrijdcommissie

P.S. opgeven voor de selectiewedstrijden kan ook nog steeds!