Inschrijving FK Zout/Selectiewedstrijd Open NK Kust

Inschrijving FK Zout/Selectiewedstrijd Open NK Kust
seperator

Geacht bestuur,

Hierbij ontvangt u informatie voor deelname aan het Federatief Kampioenschap Zout 2018. Het Federatief Kampioenschap Zout zal dit jaar, net als vorig jaar, dienen als selectiewedstrijd voor het Open NK Kustvissen Individueel. De beste 40% plaatst zich voor het Open NK.

Aan de opzet van het Federatief Kampioenschap verandert weinig. Er wordt in meerdere vakken gevist, waarvan er twee exclusief zijn gereserveerd voor dames en jeugd. Het reglement van Sportvisserij Nederland is de basis is voor de wedstrijd. Het reglement vind je op onze website. Hierin is ook aangegeven hoe de winnaar van de verenigingen wordt bepaald. Hieruit kun je opmaken dat een afvaardiging met dames en jeugdleden de kansen op deze prijs aanmerkelijk vergroot!

Het krijgen van voldoende wedstrijdcontroleurs wordt een steeds groter probleem. Vorig jaar hebben we op basis van vrijwilligheid gevraagd aan de verenigingen om wedstrijdcontroleurs te leveren. Dat heeft, op enkele verenigingen na, weinig respons gekregen. Om deze reden worden de verenigingen dit jaar verplicht om zelf voor wedstrijdcontroleurs te zorgen. Bij vijf tot tien deelnemers dient de vereniging minimaal één wedstrijdcontroleur te leveren. Bij meer dan tien deelnemers dient de vereniging minimaal twee wedstrijdcontroleurs te leveren. De vereniging ontvangt € 20,- per wedstrijdcontroleur die zij levert.

Indien een vereniging geen wedstrijdcontroleur aanlevert dan zijn alle deelnemers van deze vereniging uitgesloten van deelname!

Er zal dit jaar gevist gaan worden op zaterdag 10 maart op het strand van Hoek van Holland. Dit is twee weken voordat er op hetzelfde parcours een wedstrijd in het kader van de Korpsencompetitie wordt georganiseerd. Het Federatief Kampioenschap Zout is dus niet alleen een mooie wedstrijd om aan deel te nemen en je te plaatsen voor het Open NK Kust. Het is tevens een mooie gelegenheid om te trainen voor de Korpsencompetitie!

Federatief Kampioenschap Zout

Zaterdag 10-03-18, Strand Hoek van Holland

Vissen: 11:00 uur - 15:00 uur.
Inschrijfgeld: € 10,-
Er kan tot 26 februari 2018 9:00 uur worden ingeschreven. Dit jaar zal de inschrijving plaatsvinden via de webwinkel op onze website. Groot voordeel van opgeven via de webwinkel is dat we geen extra handelingen hoeven te verrichten; de (wedstrijd)secretaris dient het reglement en de richtlijnen direct zelf te downloaden. LET OP! Het reglement en de richtlijnen worden dus niet meer apart verstuurd! Ook dient de (wedstrijd)secretaris direct, via IDeal, te betalen.

Het is wel belangrijk dat de secretaris afzonderlijk nog een mail stuurt met de naam van de wedstrijdcontroleur(s).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ard Verheijen (e-mail: ard@sportvisserijzwn.nl).

Met vriendelijke groet,

J.B.A. Biondina

secretaris Sportvisserij Zuidwest Nederland

VOOR MEER INFORMATIE KLIK HIER!