Contributie 2018

Zaterdag, 6 januari 2018

Voor het vissen bij visvijver 't Goordonk moet je in het bezit zijn van een geldige vispas van de vereniging of in het bezit zijn van een geldige dag/week vergunning. Betaal jij je contributie nog niet via een automatische incasso! Zorg er dan voor dat je de betaling alsnog doet, om de vispas 2018 thuisgestuurd te krijgen. Wil jij je contributie voor 2019 via een automatische incasso betalen, neem dan tijdig contact op met Sportvisserij Nederland.

Betaal je je contributie nog niet via een automatische incasso! Zorg er dan voor dat je de betaling alsnog doet, om de vispas 2018 thuisgestuurd te krijgen.

Wil je je contributie voor 2019 via een automatische incasso betalen, neem dan tijdig contact op met Sportvisserij Nederland, daar de administratie via Sportvisserij Nederland verloopt.

Met vriendelijke groet.