Lid worden?

Het water is niet ingebracht in de grote vergunning. Hierdoor mogen uitsluitend leden, dag en weekvergunninghouders het water bevissen.

U kunt online of bij onderstaand adres lid worden van visvereniging 't Goordonk:

Dierenspeciaalzaak Theeuwes, Wiekenweg 10, Baarle-Hertog

Wat zijn de contributie kosten inclusief vispas voor 2018?

* Senioren Vispas 2018, online bestellen kost €38,50 (inclusief éénmalig €3,50 administratie kosten). Het daaropvolgende jaar via een automatisch incasso betalen kost € 35,00.

*Jeugd Vispas  2018, online bestellen kost €21,00 (inclusief éénmalig €3,50 administratie kosten).
Het daaropvolgende jaar via een automatisch incasso betalen kost €17,50.

*Je kunt met de vispas 2018 vissen tot en met 31 december 2018, ook als je later in het jaar pas lid wordt van de vereniging.

*Indien u via visvereniging 't Goordonk de vispas heeft aangevraagd, dan is de vispas geldig voor visvijver 't Goordonk en voor alle viswateren genoemd in de Landelijke lijst van viswateren.

*Heeft u een vispas via een andere visvereniging aangeschaft, dan moet u om het water van 't Goordonk te mogen bevissen een extra vispas via deze site bestellen of bij Dierenspeciaalzaak Theeuwes, Wiekenweg 10 te Baarle-Hertog een extra vispas, een dag of week vergunning voor visvijver 't Goordonk aanschaffen.

*Indien u de vispas online heeft aangevraagd, krijgt u de vispas binnen enkele weken thuis gestuurd.

*Betaald u via een acceptgirokaart, dan krijgt u jaarlijks rond de maand november, via een acceptgirokaart, een betalingsverzoek voor de jaarlijkse contributie.

*U kunt het gehele jaar door online of via Dierenspeciaalzaak Theeuwes lid worden van de vereniging.