VISpas niet ontvangen?

Sportvisserij Nederland beheerd sinds 2018 onze ledenadministratie. Adreswijzigingen of eventuele andere wijzigingen kunnen via de website www.mijnsportvisserij.nl van Sportvisserij Nederland worden doorgegeven. VISpassen worden door Sportvisserij Nederland rechtstreeks naar het opgegeven thuisadres opgestuurd!

Met de start van het nieuwe visjaar zijn er veel sportvissers die de kou trotseren en aan de waterkant vertoeven. De meeste sportvissers die tijdig betaald hebben (bijvoorbeeld via een machtiging), ontvingen in december de VISpas. Het versturen van de documenten levert altijd vragen op, waar we je via dit bericht graag antwoord op geven.

Ondanks dat het overgrote deel van de sportvissers tijdig hun VISpas hebben ontvangen, zijn er oorzaken waardoor de VISpas later op de mat ploft:
Het visdocument is kwijtgeraakt in de postverwerking;
Je bent vergeten om een adreswijziging door te geven;
Er is wat misgegaan met de betaling door het ontbreken van een juist betalingskenmerk.
 
Wat als ik mijn VISpas nog niet heb?
Op www.mijnsportvisserij.nl kun je bekijken welke gegevens bekend zijn bij ons. Daar zie je ook of de betaling goed is verwerkt of niet. Bij een succesvolle betaling staat hier tevens een tijdelijk bewijs van lidmaatschap klaar, die je kunt uitprinten om direct naar de waterkant te gaan.