* (Jeugd / extra) VISpas 2022

*Je moet de VISpas van de Baarlese visvereniging 't Goordonk hebben aangevraagd om aan onze visvijver te mogen vissen.
* De VISpas is geldig van 1 januari t/m 31 december. Ook als je later in het jaar je VISpas aanschaft is de VISpas geldig t/m 31 december.
* Omdat het water van visvijver 't Goordonk niet is ingebracht in de landelijke lijst van viswateren, is de eventueel extra aangevraagde nachtvis-, 3e hengel- of meevistoestemming bij deze VISpas is NIET GELDIG aan onze visvijver.
* Na het aanschaffen van de jaarvergunning (VISpas) van de Baarlese visvereniging 't Goordonk mag je met de VISpas ook vissen in alle wateren die in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse VISwateren of VISplanner zijn ingebracht.